Touwtrekken

Zaterdag 27 april 2024

15:00-16:30 uur

Voorstraat

Deelname is gratis (leeftijd: 18+)

Wie trekt aan het langste eind? Wie laat zijn of haar spierballen zien op de Voorstraat? Zijn jullie vrienden, vriendinnen, buren, familie of welk clubje dan ook? Hebben jullie zin om in een team van zes de strijd aan te gaan? Doe dan gezellig mee met het touwtrekken! Doorbreek de traditie dat dit evenement alleen voor ervaren touwtrekkers is. Pak deze kans om gezellig samen sportief bezig te zijn én de techniek van het touwtrekken onder de knie te krijgen. Speciaal voor beginners worden trainingsavonden aangeboden.

Geef je team nu op voor het touwtrekken op Koningsdag! Aanmelden kan t/m 18 april met opgave van de naam van het team, m/v en de naam van de teamleider. Na aanmelding ontvang je een uitnodiging voor een trainingsavond bij Firma Freek van Os, Industrieweg 130 (nadere informatie volgt na team-aanmelding).

In totaal kunnen maximaal 12 teams, bestaande uit 6 heren of 6 dames, trekken aan het touw voor de hoogste eer (let op VOL = VOL). Uiteraard zijn er prijzen voor de winnende teams.
Iedereen is welkom, jong geleerd is oud gedaan!

Adri Hendriks verzorgt als vanouds alle touwtrekmaterialen voor dit traditionele en drukbezochte Koningsdagonderdeel.

Meld je aan via bovenstaande aanmeld button.

Meer informatie via: via touwtrekken@oranjeverenigingvoorschoten.nl.