Organisatie

De organisatie van de activiteiten op en rondom Koningsdag wordt ondersteund door de Oranjevereniging Koningin Wilhelmina te Voorschoten. Het bestuur bestaat uit en kleine, enthousiaste groep vrijwilligers.

Het bestuur bestaat uit een voorzitter, secretaris, penningmeester en een aantal algemene bestuursleden. Voor de financiering kan de Oranjevereniging gelukkig een beroep doen op de gemeente, lokale ondernemers en fondsen. Daarnaast zijn de leden heel belangrijk doordat ze ons kunnen voorzien van ideeën, hulp en financiering van activiteiten via hun lidmaatschap.

Ook krijgen we veel hulp van (sport)verenigingen, de gemeente, horeca en bedrijven die ons helpen bij de organisatie. Daarmee zijn de activiteiten op en rondom Koningsdag echt een feest van en voor ons dorp.

We zijn altijd op zoek naar Voorschotenaren die het leuk vinden om iets te organiseren voor hun dorp! Heb jij organisatietalent en/of communicatie-skills, ben je een financiële kanjer of een juridische kei? Kom dan ons leuke team versterken!

Voor meer informatie kun je mailen naar info@oranjeverenigingvoorschoten.nl of ons aanspreken bij de oranjetent op de Voorstraat op Koningsdag 2024.

V.l.n.r. Karin Wetselaar (secretaris), Lisette Bodaan (bestuurslid), Jos van Wersch (bestuurslid), Saskia Borsboom (penningmeester), Carlijn Gunst (voorzitter)