Seniorenmiddag “Gouwe Ouwe Meezing Muziek Quiz”

Dinsdag 16 april 2024

14:00-16:30 uur (inloop vanaf 13:30 uur)

Cultureel Centrum/Filmtheater Voorschoten

Pr. Marijkelaan 4

Deelname is gratis

Bent u 65+ en heeft u zin in een leuke muziekervaring vol nostalgie en gezelligheid? Oranjevereniging Koningin Wilhelmina te Voorschoten organiseert in het kader van Koningsdag 2024 een gezellige muzikale middag.

Op 16 april van 14:00 tot 16:30 uur organiseert “GouweOuden” voor u een muziekbelevenis. Kom samen met ons genieten van een ontspannen middag waarbij wij teruggaan in de tijd met een speciale muziekquiz. Wij dagen u uit om mee te zingen met de bekende liedjes van vroeger en herinneringen op te halen aan die bijzondere momenten.

Deelname is gratis! Onder het genot van een hapje en drankje zorgen wij voor een gezellige sfeer. En alsof dat nog niet genoeg is, kunt u meezingen met de teksten die op een groot doek worden geprojecteerd! U hoeft alleen maar uw goede humeur mee te nemen.
Wij kijken ernaar uit om samen met u te genieten van deze middag vol muzikale herinneringen!

Aanmelden voor deze middag is gewenst en kan vóór 10 april via seniorenmiddag@oranjeverenigingvoorschoten.nl.
Hierbij hebben we de volgende gegevens van u nodig: Naam; aantal personen; rolstoel ja/nee.

Aanmelden kan ook via bovenstaande aanmeld button.