Oranje Expeditie

Mogelijk gemaakt door Hoofdsponsor Stichting Katapult

Donderdag 27 april 2023

Berkhoutpark

Bij slecht weer in Sporthal De Vliethorst, houd de website in de gaten!

Deelname is gratis (leeftijd 8-14 jaar)

Dit spannende sport- en spelevenement doet een beroep op je inzet en doorzettingsvermogen. Samenwerking is een must en we gaan voor dolle pret! Met je team doorloop je uitdagende onderdelen als een spannende stormbaan, bubbelvoetbal, Get him off!, shuffleboard, bootcamp estafette en nog veel meer! Wie durft? Laat je uitdagen!

We organiseren dit evenement samen met volleybalvereniging Gemini- Kangeroes, Stichting Spuit 41, tennisvereniging Forescate, atletiekvereniging Voorschoten ’97 en Double Sports.
Er zijn vette prijzen te winnen én DJ School Zero71 komt draaien.

Deelname is gratis (leeftijd 8-14 jaar). Je kunt je alleen opgeven óf met een team van 4-6 personen (als je je alleen opgeeft, delen wij je gewoon in in een leuk team). Wij zorgen ook dat er wat te drinken en te eten is.

Aanmelden kan via oranjeexpeditie@oranjeverenigingvoorschoten.nl

Deadline aanmelden maandag 24 april en VOL = VOL.

Aanmelden kan ook via onderstaande aanmeld button.

AANMELDEN IS NIET MEER MOGELIJK; DE ORANJE EXPEDITIE ZIT VOL.