Kindervrijmarkt

7.00-13.00 uur

Schoolstraat, Treubplein en omgeving

Deelname is gratis

Oude autootjes, een skateboard, de voetbalschoenen van je broertje of de fiets van je zus: alles kan worden verkocht tijdens de Kindervrijmarkt op Koningsdag! Liever iets kopen? Dat kan natuurlijk ook! De keuze is reuze, tijdens dit jaarlijks terugkerend evenement!

Ouders en verzorgers opgelet: het is een kindervrijmarkt. Deelname is uitdrukkelijk voorbehouden aan kinderen t/m 12 jaar uit Voorschoten, die tweedehands KINDERspullen willen verkopen, hun muzikale talenten willen tonen of willen optreden etc. Volwassenen mogen alleen als begeleiding aanwezig zijn. Commerciële handel is absoluut niet toegestaan! Dat betekent dat de aangeboden spullen ‘van zolder’ dienen te komen. De marktmeesters beoordelen dit. Zij worden door ons gevraagd om jou en je spullen van het terrein te verwijderen, als je de regels overtreedt.

Het reserveren van plekken is niet toegestaan, doe dat dus ook niet. Mochten er desondanks markeringen zijn, dan worden deze verwijderd of anderen mogen de markeringen negeren. Voor ieders veiligheid zullen brandweer, politie, marktmeesters en bestuursleden er strikt op toezien dat de uitgestalde spullen binnen de daartoe aangegeven gebieden en grenzen blijven.