Seniorenmiddag “De muzikale bingo”

Donderdag 20 april 2023

Bondsgebouw

Leidseweg 100 (naast de Laurentiuskerk)

Deelname is gratis

Bent u 65+ en heeft u zin in een muzikale bingo onder het genot van een hapje en drankje? De Oranjevereniging organiseert in het kader van Koningsdag 2023 een gezellige muzikale middag.

Op 20 april van 14:00 tot 16:30 uur verzorgt Boss entertainment een muzikale bingo. Een bingo waarbij het spelelement wordt aangevuld met een gezellige presentatie, gezongen door twee enthousiaste entertainers! Het is een interactief spel waarbij u zelf bepaalt of u heel actief mee doet, of dat u gewoon rustig achterover geniet van de muziek. Alles kan, alles mag. Het belangrijkste is dat u ervan kunt genieten! Wij willen u een mooie middag bezorgen waar u nog met veel plezier op terug kunt kijken.

Aanmelden voor deze middag is gewenst en kan vóór 10 april via seniorenmiddag@oranjeverenigingvoorschoten.nl.
Hierbij hebben we de volgende gegevens van u nodig: Naam; aantal personen; rolstoel ja/nee.

Aanmelden kan ook via onderstaande aanmeld button.